Pagini

septembrie 22, 2012

"Iesi afara, traieste un pic"

Aseara colindand internetul, am dat peste fotografii cu cupluri si dintr-o data m-a apucat asa o depresie incat am simtit ca ma sufoc in casa! Asa ca am decis sa ies... oriunde, numai sa ies. 
In 3 minute eram deja gata si am plecat spre capitala. 
Desi nu imi era dor de el, am sunat tipul din Nepal si ne-am intalnit.
Ne-am plimbat prin centru, am intrat la Starbucks iar stand acolo, el a adus vorba de un festival ceva care se petrecea un pic mai jos de unde ne aflam noi. Asa ca am mers la acolo. Era vorba despre un festival al berii, cu muzica live si lume muuuuulta.

Sincer m-am simtit bine. Extraordinar de bine, desi am fost cu o persoana care alta data mi se parea plictisitoare si in locuri de care ma plictisisem. Si parca atunci am simtit pentru prima oara intelesul citatului ala din titlu. 

Si ma bucur foarte mult ca am decis sa ies afara din casa. Uneori imi vine sa ma iau in brate pentru deciziile pe care le iau. Cele mai bune decizii le iau in fractiune de secunda incat lasa lumea cu gura deschisa si caracterizandu-ma nebuna. Lumea mediocra care traieste viata linear.

Dar ia sa ne gandim care ar fi fost situatia daca m-as fi gandit ca ar fi straniu sa ies la ora aia. As fi adaugat inca o bucata mare la depresia in care ma aflu,   nu as fi putut sa dorm si azi m-as fi trezit cu ganduri negre.
Asa plimbarea m-a facut sa uit de gandurile depresive, m-am simtit bine si am prins parca un gram de putere sa sper si sa vad partea mai buna a lucrurilor.
Deciziile sunt bune cand le iei la momentul potrivit fara sa te gandesti la ce zic altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu