Pagini

septembrie 18, 2012

Cerere in Casatorie Ideala

Sincera sa fiu, nici nu m-am gandit la asta pana acum. Adica nu in detaliu. Dar pentru ca cryptowang a postat despre asta, am zis ca n-ar fi rau sa ma gandesc si eu xD.



Deci cum as vrea sa fie? Habar nu am, sincer.
Poate in varful muntelui Everest dupa ce l-am urcat impreuna? In teleferic? In cabina unui Ferris Wheel? (unul din ala cum e in Coreea sau Japonia, ca in unul ca ala in care am urcat in vara asta nu-i o idee buna, eram aproape lesinata de frica sa nu se verse cescuta aia cu noi!). Sub cerul instelat cand stam amandoi si ne holbam la stele? Intr-o zi ploioasa sub umbrela? Intr-o barca pe vre-un lac la munte? Calare pe cal? Oooh! Asta-i idee buna! Amamdoi pe cal, el in spatele meu, imi ia mana intr-a lui, imi pune inelul pe deget si imi sopteste in ureche: "hai sa ne casatorim"! Cute <3

Cele mai multe fete viseaza la o cerere in casatorie dupa o cina romantica. Nu zic ca nu e dragut, dar eu nu m-as simti bine. In primul rand daca restaurantul este unul de lux as fi stresata de felul in care ar trebui sa folosesc tacamurile alea numeroase. In al doilea rand, sa speram ca mancarea nu-mi va face rau (in ultima vreme am probleme cu stomacul).In al treilea rand sper sa nu-mi ceara sa dansez ca nu ma descurc sa dansez in pereche. In al patrulea rand, sa nu fie muzica de saxofon ca aia imi provoaca o stare nervoasa si durere de cap! (peste celelalte trec cu vederea, dar asta pune varf!) Si bineinteles sa nu se puna intr-un genuchi! Nuuu! Nu-mi place! Habar nu am de ce, dar nu imi place!

Cam asa mi-as dori sa fiu ceruta, sau mai bine zis anuntata ca ne casatorim. :D

2 comentarii:

  1. iubitul tau ar trebui sa aiba mult curaj sau sa fie foarte sigur ca nu-ti vei scoate inelul de pe deget, ca sa "te anunte ca va casatoriti" xD imi place ideea though!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai dupa un amar de ani, va fi sigur :D

    RăspundețiȘtergere