Pagini

iunie 01, 2012

Random post

De ceva timp tot imi batea inima dupa niste bucle si asa ca m-am decis sa merg in sfarsit la coafor. Zis si facut!
M-am trezit de dimineata (cu greu), mi-am baut cafeaua si am taiat-o la coafor. Am cerut par permanent cu speranta ca-mi vor rezista buclele mai mult de 2 zile, insa nu voiam par cret. Am regretat comanda de cum m-am asezat in scaun si au inceput sa-mi puna bigudiurile. Voiam bucle mai mari, voiam par ondulat, NU CRET!
Anyway, dupa o ora jumate de paruit, m-am asezat iar in fata oglinzii, Imi venea sa plang, dar m-am abtinut, gandindu-ma ca nu ma dadusem cu rimel waterproof si era deajuns catastrofa din cap, nu mai aveam nevoie si de una pe fata. Si plus de asta, sunt fata mare si big girls don't cry.
Insa i-a fost mila ingerasului meu de mine si a facut ca dupa ce mi-a fost uscat parul, sa arate mult mai bine.

Cam asa arata:

Mie nu mi se pare ondulat si nici cret, ci ciufulit si incurcat. Si nu-i numai asta problema,"coafura" asta ma face sa arat mult mai in varsta. Muuuult mai in varsta. Poate ca nu a fost o idee buna sa-mi schimb poza de la profil pe facebook.. >.<


Si ca sa ma mai consolez un pic, m-am apucat sa-mi vopsesc unghiile. Bad idea! Voiam sa mi le fac un turcoaz deschis, dar nu mi-au iesit si m-am suparat pe oja. La gunoi a ajuns.
In final mi le-am vopsit rosii-coralii.




Cel putin unghiile sunt dragute ^_^

2 comentarii:

  1. te-ai spalat pe cap? cum iti sta parul "natural" (adica nearanjat cu tot felul de spume si chestii)?
    par cretolin plus unghii rosii...cred ca chiar arati mai in varsta...probabil trebuia sa ti le faci roz ca sa se echilibreze xD

    ps: a! uite, tocmai m-am uitat acum la poza de profil! nu arata rau din fata! :3 e chiar foarte ok! sunt curioasa cum sta dupa spalare >.<

    RăspundețiȘtergere
  2. Lmao =)))))

    Pa nu stiu cum va sta, mi-au spus sa-l spal dupa 3 zile >.<
    Inca nu m-am obisnuit cu idee ca arata asa >.<


    Ah! Si am prins poanta cu unghiile rosii :D Dar asata nu ma oprese sa nu mi le mai vopsesc cu oja aia. Rosul ala is my new crush! <3

    RăspundețiȘtergere