Pagini

aprilie 25, 2012

Confuzie

Uite sunt in fata laptopului si nu stiu ce sa scriu... mai intai. Am nenumarate ganduri care-mi strabat mintea, dar nu stiu de unde sa incep. In primul rand chestia asta cu blogul nou.. asa mi-a venit. Am simtit ca nu are rost sa scriu in engleza. Nici romana nu o stiu prea bine si a trecut ceva vreme de cand nu m-am mai 'gandit' in romaneste.Poate ca nu era nevoie sa-mi fac alt blog, dar am simtit ca nu prea se lega. Poate ca e doar idea mea...

Sa incepem cu inceputul. in perioada asta sunt pusa pe schimbare. M-am hotarat sa-mi iau viata in maini si sa o planuiesc asa cum vreau eu. Nu mai vreau sa-mi zica nimeni cum sa-mi traiesc viata. Se pare ca pana la urma m-am facut inteleasa, insa nu-i usor sa fac ceea ce vreau eu. 
Sunt intr-o stare ciudata pt ca pe o parte vad dificultatile pe care le intampin, dar nici macar nu pot cade in depresie. Se pare ca speranta si convingerea ca totul va fi bine mi-a intrat bine in sange.

Aici vin si alte lucruri pe care le-am realizat. Stilul de viata pe care l-am avut in ultimii 3 ani si ceva m-a schimbat. Am realizat ca de fapt... mi-e teama de oameni. Nu am curajul sa ies pe strada, ma simt expusa in privirile oamenilor. Stiu ca de fapt nimanui nu-i pasa cine sunt si din moment ce au intors ochii in alta parte, au si uitat de existenta mea. Privirile ma fac sa ma simt neajutorata, amenintata.

Se pare ca perioada de acomodare cu noul stil de viata e mai dificila decat credeam.

Am mai realizat inca ceva... am nevoie de ajutor...moral si material. Insa... mai bine imi dau silinta sa ma ajut singura. Nu sunt dispusa sa platesc pretul ajutorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu